A 12 zodiákus jegy


Ha a kitalált középkor eltérő időszámítási rendszereiben rejlő káoszt vizsgáljuk, könnyen juthatunk arra a feltételezésre, hogy ma nem a huszonegyedik században, hanem csak a 18. században élünk. Ha ez valóban így van, akkor könnyen lehet, hogy ennek igazi célja az lehetett, hogy keresztbe tegyenek a Vízöntő Kornak, vagyis azoknak az ébredezőknek, akiket a Vízöntő feladatok ébresztenek. Mivel magam is vízöntő vagyok, ez egy engem is aktuálisan érintő kérdéskör.

A másik ezzel kapcsolatos probléma lehet az, hogy állítólag valójában 13 zodiákus jegy van és nem 12. Tudjunk meg erről többet.




Bizonyára támadt információs hiányérzet azokban, akik eddig csak 12 zodiákus jegyről tudtak. Én is ugyanebben a cipőben járok, mert bár itt értekezem ezekről, valójában sosem foglalkoztam ezzel és ugyanúgy halvány fogalmam sincs a témáról, mint nektek. Viszont kapom a sugallatokat, amit magam telepítettem még a mélytranszban és ez a téma is bőven belefér a Föld Anomáliákba, így nem tudom megtenni, hogy nem foglalkozom vele. Ám öröm az ürömben, hogy van egy olyan találmány, amit úgy hívnak, hogy internet, azon belül egy másik, amit úgy hívnak, hogy youtube, ahol olyan emberek adhatnak át tudást, akik a téma szakértői. Mint ez az úriember itt.




Őszinte meglepődésemre korrigálnám is a 13-at 14-re és ebből is érezni lehet azt, hogy ha igaz az, hogy 'amit hiszel, neked az van', miért jelent ez komoly problémát egy olyan világban, ahol teremtőerővel rendelkező, ám a világról alig valamit tudó lények élnek. Akiknek valahogy kapcsolódniuk kellene a galaxishoz.

De visszatérve a vízöntőségemhez. Ha igaz az, hogy nem 12 zodiákus jegy van, ez azt jelentené, hogy itt csak véletlenül lehetne bárkinek is valós információja a csillagjegyéről és ez ihletett egy kisnovellát annak idején egy azóta megszűnt weboldalamon. Mivel nem találtam meg sehol, így most emlékezetből olvassatok egy replikát.

Quasar
Eddig úgy éltem az életem, hogy 12 zodiákus jegy van és nem hogy megbékéltem vízöntőségemmel, örülök neki, mert meggyőződésem, hogy ez a legjobb csillagjegy. Hatalmas megdöbbenésemre aztán megtudtam, hogy mégsem 12 zodiákus jegy van, amit nehéz elfogadnom, mert vízöntőbb vagyok a legvízöntőbb vízöntőnél is. Úgy döntöttem, hogy mégsem foglalkozom az igazsággal, mert minden jó így nekem, ahogy van, hisz én vízöntő vagyok és erről nekem papírom is van!

Akik az asztrológiát hülyeségnek tartják, igyekszem a magam egyrészről laikus, másrészről rendkívül profi módján röviden elmagyarázni. Az embereken kívül mindenki tudja, hogy a Világ egy Tükör. Az asztrológia nem tesz mást, mint értelmezi ezt a tükröt úgy, hogy a megfigyelés forrását egy objektív dologban, mégpedig a csillagállásokban határozza meg. Lefordítva minden egyes emberről képes olyan plusz információt adni, amit ebből a visszatükröződésből olvas ki.

A rendkívül profi verzióra a mélytransz meditációim alatt jöttem rá. Erről a meditációról annyit érdemes tudni, hogy tízéves időléptékű, bár lehet, hogy aki elkezdi, sosem fejezi be, vagy ha igen, az száz vagy ezer években mérhető. Ám mivel mögöttem ilyen értelemben csak 20 év áll, erre nincs bizonyítékom. Ám ez a lassú élettempóban eltöltött időszak egy sor olyan megfigyelésre adott lehetőséget, amire kevés embernek van lehetősége. Az egyik ilyen az, hogy megfigyeltem azt, hogy fölöttem a magasabb dimenziók (továbbiakban XD) nem folyamatosak, hanem időrésekben nyilvánulnak meg az én folyamatos idővonalamon. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ugyanazokkal az energiákkal csak bizonyos időszakonként találkoztam és azok is csak valameddig tartottak. Mintha egy tárcsa lenne a fejem fölött, ami forog és csak akkor érkezett le hozzám föntről fény, ha ennek a tárcsának a rései fölém értek. Aztán rájöttem arra, hogy nem csak egy ilyen tárcsa van, hanem több is egymás fölött, amik eltérő tempóban forognak. Így megtörténhetett az, hogy olyan fény is ért, ami magasabbról érkezett úgy, hogy ezeken a tárcsákon lévő rések is egymás fölé kerültek. Ha ilyen ért, volt, hogy a legközelebbi ilyen alkalomra éveket kellett várni. Sőt, tízévekre.

Amikor ezen elgondolkoztam, rájöttem, hogy van egy ehhez hasonló rendszer, mégpedig az asztrológia. A probléma ezzel az, hogy mivel én kezdettől fogva tudományos szemlélettel álltam az ezotériához, ahhoz, hogy ezt a sejtésemet bizonyítani tudjam vagy törvényszerűségeket állíthassak fel, többszáz évet kellene élnem legalább.